Wij zijn op Goede Vrijdag 19 april en tweede paasdag 22 april gesloten

Voor spoedeisende zaken kunt u bellen met 088-10 21 300. U wordt dan doorgeschakeld.

Klachten

Diverse instanties houden samen toezicht op de kwaliteit van de leefomgeving. Om uw klacht of melding zo goed en snel mogelijk te behandelen, is het belangrijk dat u bij de juiste instantie terechtkomt.

Voor een klacht over houtkachels kunt u bij uw gemeente terecht en overlast van vliegverkeer kunt u melden bij Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (BAS).

Wat kan ik zelf doen?

Soms is een veroorzaker zich niet bewust van het feit dat zijn activiteiten overlast veroorzaken.
“Had ik het maar geweten, waren ze maar even naar me toe gekomen”, is een vaak gehoorde uitspraak van de veroorzaker van overlast. Neem daarom eerst zelf contact op met de (vermoedelijke) veroorzaker en maak het probleem bespreekbaar.  
Als u geen idee heeft waar de overlast vandaan komt, kunt u het onderzoek door de RUD NHN naar de bron helpen door zo gericht mogelijk aan te geven wat, waar en wanneer u iets waarneemt of ervaart.

Via onderstaande buttons ziet u welke klachten de RUD NHN in behandeling neemt en welke niet. Ook vindt u daar per rubriek het klachtenformulier.

Wat doet de RUDNHN

Wat doet de RUDNHN niet